.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبديل مدارس به پاتوق سياسي ممنوع ؟

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: فرهنگيان و مديران آموزش و پرورش اوامر افراد سياسي را در مدارس اجرا نمي‌كنند.    
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عبدالوحيد فياضي در گردهمايي مديران آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به اينكه نبايد مدرسه را پاتوق افراد سياسي كنيم، افزود: مدارس و امكانات آن نبايد در اختيار افراد سياسي و داوطلبان انتخاباتها قرار گيرد.

وي با اشاره به نزديك شدن به زمان انتخابات مجلس هشتم اظهار داشت: خيلي‌ها از ما توقع دارند، ولي بايد طوري رفتار كنيم كه در معرض تنشهاي سياسي قرار نگيريم.
فياضي به نقش معاونت پرورشي در مدارس براي تعليم ديني دانش‌آموزان پرداخت و اضافه كرد: با توجه به افزايش آسيب‌هاي اخلاقي و هجمه‌‌هاي فرهنگي عليه دانش‌آموزان نقش مربي پرورشي بايد پر رنگ‌تر از گذشته شود.

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران حوزه تربيتي را سنگين‌ترين حوزه تعليمي دانست و تصريح كرد: بررسي مشكلات رفتاري دانش‌آموزان، توجه به ايمني مدارس و ساماندهي تردد دانش‌آموزان در مهر ماه از جمله مواردي است كه مديران بايد براي اجراي آن با مديران شهرستاني هماهنگ باشند.

رئيس گروه بودجه سازمان آموزش و پرورش مازندران نيز در اين گردهمايي از حداقل شدن مطالبات فرهنگيان مازندراني نسبت به سالهاي گذشته خبر داد و گفت: با كمك مسئولان و توجه بيشتر به فرهنگيان جشن پايان مطالبات فرهنگيان مازندراني برگزار مي‌شود.

شعبانعلي يونسي سهم اعتباري آموزش و پرورش مازندران را دو هزار و 939 ميليارد ريال اعلام كرد و افزود: از چند روز گذشته تاكنون حدود 4 ميليارد تومان به حساب مدارس واريز شده است.

وي آموزش و پرورش استان را پرهزينه‌ترين سازمان آموزش و پرورش كشور دانست و اظهار داشت: نوع هزينه‌ها براي كاهش مشكلات اين بخش بايد اصلاح شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.